LC Vallentuna på Höstmarknaden

Lions Club Vallentuna medverkade under Höstmarknaden och presenterade sin verksamhet för besökare. Vi hjälper och stöttar där behov finns lokalt, nationellt och internationellt.

Våra olika arrangemang i Vallentuna kommun är uppskattade och välbesökta. Flyg- och Motordagen på flygfältet, Konstutställning i Kulturhuset, Stipendieutdelning i Vallentuna kyrka samt att förse ambulanser med tröstande goselejon till barn är de mest synliga delar av vår verksamhet. Vi stöttar också lokala verksamheter inom olika områden där behov finns.

2CE6A6FE-A438-4053-9B33-FC3499737B62

Tycker du att vår verksamhet låter intressant och viktig? Vill du vara med och ge av din tid till något meningsfullt och givande? Vi behöver dig i vår klubb och vi erbjuder dig även en fin gemenskap.

A0B55877-2973-45F0-B76E-E05307D6CE09

Hör gärna av dig till oss om du vill veta mer eller om du vill bli medlem. Du behövs!