Julklappsinsamlingen 2015

Årets julklappsinsamling i samarbete mellan lionsklubbarna LC Täby, LC Täby-Näsbypark och LC Vallentuna samt Träffpunkten i Vallentuna engagerade många givare. Totalt skänktes cirka 400 julklappar. Elever i Karbyskolan gjorde en mycket fin insats och bidrog med många klappar.

jullklappsinsamling_2015_2

Kvinnojouren i Vallentuna fick en del av klapparna och resterande kördes till Näsbyparks centrum, där Lions Club Täby-Näsbypark tog vid och sorterade julklapparna för att slutligen leverera dem till Migrationverkets anläggning i Täby.

jullklappsinsamling_2015_1

LC Vallentuna representerades av Birgitta och Pekka Tallryd. Stort tack till dem och övriga lionsklubbar samt Träffpunkten för ett fantastiskt evenemang som spred stor glädje bland våra medmänniskor.

Rulla till toppen